fredag 13. mai 2011

Fredag den 13ende...

Fredag den 13nde....
Jeg er ikke spesielt overtroisk, men nå lurer jeg
virkelig på hva som skjer....
Siste innlegget mitt om
hageglede er bare borte....


Og de siste dagene har vi snekkere på besøk...
flinke folk, MEN
det blir da så mye rot!


Her er piasavakosten plassert i oreganoen...


Høstbergknappen har fått en skikkelig trøkk...


Pelargoniene og oppstammet tuja er stuvet bort
 med et fint lag av støv...


Nyklippede lavendel har fått en støttebjelke rett
i roten...


...Og store hauger av plank blir til overs.
Tja det blir litt å rydde før 17mai, ser jeg.
Men hvor har det siste innlegget blitt av....
nei det er en gåte...
Noen som forstår seg på slikt ...er jeg glad for tips:)

7 kommentarer:

Blomsterguri sa...

Det er så typisk at det blir rot og uorden med snekkere rundt huset. Tenker det retter seg det meste når de er ferdig - da reiser det seg nok det som er tråkket ned også. Ha en fin helg! Har du kikket etter forrige innlegget på "nytt innlegg" - og så "rediger innlegg"? Der ligger alle innleggene du har laget og du kan kanskje publisere på nytt?

Mariann sa...

Tror ikke forsvinningsmysteriet skyldes fredag den 13. Problemet ligger nok hos Blogger. Etter som jeg forstår oppstod problemene i forbindelse med en oppdatering, og innlegg og kommentarer som ble innlagt da er borte. De skulle visst prøve å gjenopprette dataene, men det har tydeligvis ikke lykkes enda. Jeg har mistet noen kommentarer, men det er jo verre å miste et helt innlegg.
Det blir sikkert fint når snekkerne er ferdige, men dumt at det går ut over plantene.

Gentiana nivalis sa...

Jeg har også mista innlegg og lurte på hva i all verden det var som skjedde. Dessuten fant jeg ut at noen av de nye innleggene på bloggene jeg følger ikke eksisterer - så det er vel det samme! Håper de får ordna det!

Torill sa...

Heisan !! Kanskje snekkere burde hatt litt gartner kunnskap, i alle fall såpass at dei synte litt respekt for dei grønne små... Får bare kryssa fingrane for at det går bra. Ha det godt !!

Helene Orskaug sa...

Hei! Blogger holder på å rette opp alle poster som har gått tapt etter en oppdatering... Så da får vi håpe de kommer til rette igjen! Siste innlegget mitt fra igår er også borte...+ noen justeringer jeg hadde gjort i sidefeltet...

Jeg ser i skrivende stund at innlegget mitt er på plass igjen:-D

Klem, Helene

Inger Marie sa...

Tusen takk alle sammen:)
Godt å høre jeg ikke er alene om "forsvinnings- mysteriet".Håper alt retter seg:)
Skal gjøre som du sa Blomsterguri,kanskje jeg finner det der:)

Og det skal bli godt når snekkerene er ferdig og jeg kan regjere alene i hagen:)

Underberget sa...

Hei hei:-) Ja, det var litt skummelt med bloggen før helga, jeg mistet hele tilgangen - eide plutselig ikke noen blogg! Godt at det har ordnet seg nå:-)
Huff, så kjedelig det er når arbeidsfolk ikke ser hvor de tråkker og setter fra seg ting. Håper det ikke blir større skader på de fine plantene dine.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...