søndag 15. juli 2012

Hvite..duftende...


Idag våknet jeg til strålende sol..
så jeg og samboeren 
tok sykkelen
og la ut på søndagstur...
Det ble en runde på 14km..
og jeg skal innrømme at jeg ble
svett av de siste bakkene
før jeg kunne parkere sykkelen..
men en flott tur og super trim:)

kom
regnet..


..jeg krøp inn i veksthuset ....
lot regn være regn...


og laget litt blomsterhygge
av hvite erteblomster....




..de lukter så herligt....


..jutetråden og den lille dusjflasken
kjøpte jeg  hos
Henriette Lønstrup 
tidligere i sommer....


..små hvite kunstverk...


..jo mere en plukker av erteblomster..
jo flere blomster kommer...


Litt blomster pussel fra meg  ikveld...

Takk for alle 
herlige
gode
artige
varme
og
fantastiske
kommentarer dere legger igjen
jeg blir så glad og rørt:)))


17 kommentarer:

Anne sa...

Nydelige hvite erteblomster så vakkert dandert av deg ...
Her er de ikke begynt å blomstre enda..
Så koselig med slike vakre puslerier selv om det regner..
Sommerklem )

Hjem & Glede sa...

Ååååå erteblomster er bare så vakkert!
Heldige deg som kan plukke de allerede....koselig å sitte ute i veksthus og lytte til regnet og bare dille og dalle med blomster...DET er noe det!
*smiler*

Ha en fin fin uke...
klemmer og smil.

Vivishagerom sa...

Det er så herlig å ha et veksthus, hvor man kan være når det regner! Koselig med herlige blomster som dufter.

Håper du får en flott ny uke! Kos deg og nyt alt rundt deg! Klem

Bente Antonsen sa...

Nydelige bilder.

Turid sa...

Nydelige blomster, jeg kan nesten lukte de helt hit :)
Tuaklem.

Marit sa...

Ja, det var fint vær her også på formiddagen i går, men så var det også slutt. Får håpe på mer stabilt vær fremover. Nydelige hvite erteblomster! Ha en fin uke!

Villrose sa...

Så heldig du er, som har blomstrende erteblomster!
Mine bare vokser og vokser i år som i fjor. Kan det være mangelen på sommervær? Det har da ikke vært noen kunst å få til disse herlige duftende blomstene før om årene....

Janne sa...

Deilig dag, da!:-) Å sykle er skikkelig fint synes jeg, mulig det blir sykkeltur på noen av oss i dag! Ha en nyyyydelig dag!

klem Janne:-)

Sabelhagens Olivlund sa...

Så underbart romantiskt med vita luktärtor! Bilderna är så vackra. Du är så duktig på att fota.
Ha det gott.
Kram Maria

Fru Friis sa...

Jeg pusler også gerne med ærteblomster, men det bliver aldrig så poetisk som du kan gøre det. Smukke billeder :o)

Anita sa...

Sykkelturer gjør godt for kropp og sinn, mye fint å se på langs veien. Mye fine dekorasjoner og snop i veksthuset ditt også :-) Kunst!
Ha en fortsatt fin uke.

Anita

Fjellets datter sa...

Som vanlig nydelig "blomsterpussel" fra deg...så morsom den lille dusjflasken var!
Helt utrolig hva kjøkkenhagen din rommer av godsaker, du er flink.
Tenk om vi snart kunne fått en smak av sommer, her regner det støtt.
Ønsker deg en flott dag, nyt ferien.
Klem fra Kristin

Lunalei ;-) sa...

Mmmmm høres deilig ut å ha et veksthus å pusle inne i når det regner ute!!! Nydelig blomsterpussel du viser!
Ha en flott uke, klem fra Lunalu

Vores have sa...

Flotte billeder du viser af nogle smukke lathyrus.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så kjempefin blogg du har :) Nydelige bilder :) Kjempefin hage! Måtte legge meg til som følger :)

Ha ein deilig kveld! Godklem :)

MarJE sa...

Heilt fantastisk flott inlegg du har........finn nesten
ikkje ord.
Det er veldig koselig å følge bloggen din.
Ha fortsatt ei fin veke : )

Lene sa...

Yndige, yndige billeder af dine hvide lathyrus.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...