søndag 7. desember 2014

Desember stemning....



...både innomhus og ute hos oss...
Litt rimfrost har vi hatt denne uka...og faktisk et lite snødryss....






En bukett med julerose og misteltein...
den milde høsten har gjort at julerosen har store blomster...og mange...

Svibel dufter godt i hele stua...











Mini-juletre  som jeg laget til en jul tidligere...av skjell fra grankongler...
Noter og misteltein...hører sammen...






Ved inngangdøren har jeg fylt en kurv med diverse grønt og misteltein...
( tror misteltein blir tema iår...:) 
Kassen med takløk har vokst seg fint til i sommer...
Hyllen har fått litt naturmaterialer...





























Mosekulene jeg hadde ifjor...har fått nytt lag med mose
..disse er utrolig holdbare og med litt rust-dekor kan de være pynt hele vinteren...


Da er det andre søndag i advent...dagene går fort nå...
neste uke blir det ekstra jobbing...og da blir det nok ikke så mye
jule-pyssel på meg...:)

Gleder meg over det jeg har fått til så langt...og deler med 






12 kommentarer:

Unknown sa...

Kære Inger Marie
Hvor er det fint med alt i hvidt!
Nodepapiret giver et flot pift!

God advent!
JetteMajken

Vivishagerom sa...

Hei
Her var det koselig. Du er så flink til å skape stemning, og pynte.
Tusen takk for at du delte din glede. Ønsker deg en fortsatt fin søndag.

Klem Vivi

Gjuterian sa...

Fina inspirerande bilder, tack.

Kram från Helen

Aud sa...

Mange gode ideer :-)
Ble mint om å kjøpe svibel, vil jo gjerne ha den duften i huset.

Meta sa...

Jag få massor av inspiration när jag kikar in till dig. Nu snart är det klart på balkongen så då sätter jag fart med blommor och grejar.
Du har så flinka fingrar och gör så fina arrangemang
Ha en fin kväll
kram Meta

stallnilsen sa...

Så koselig og stemningfult du lager rundt dæ med naturens grønne farger.
Fine bilder.
Ha en fin advent søndag fortsatt.

Klem Lisbeth :)

angie sa...

wunderschöne dekoration!!! einen schönen adventssonntag wünscht angie

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

But with you is beautiful.
Christmas approaching at a rapid pace.

Got Advent:)

MarJE sa...

Skikkeleg koseleg og fin stemning hos deg. Alltid koseleg å lese og sjå innlegga dine.
Ha ein fin kveld.

Anne (Moseplassen) sa...

Koselig som alltid! I år skal jeg prøve meg på juleroser i vase for jula. Jeg har ikke noen i blomst i hagen (Tror jeg da, jeg er jo ikke hjemme for tiden), men de har da sikkert juleroser på Blomstertorget ;) Jeg er ikke noe fan av juleroser som potteplante sånn egentlig, men i vaser blir jo en annen sak... (haha, jeg må le av meg selv der, menmen).

Ja, også har jeg akkurat lagt ut bloggposten om de skandinaviske bloggene med inspirerende dekorasjoner. Takk for at jeg fikk låne bilder!

Sabelhagens Olivlund sa...

Så fiint du gjort! Härlig julstämning.
Vi hade lite rimfrost med -2° i går kväll, men i morse vaknade vi till +4 och ösregn.
Ha en bra start på veckan
Kram Maria

hagen vår sa...

Hei! En bukett med juleroser fra egen hage er utrolig. Her har jeg sporet noen få knopper.
Juletreet med skjell fra grankongler er genial. Ser ut som en vakker skulptur. Tror jeg må prøve meg på å lage det. Det er så inspirerende å se alt det du får til.
God søndagskveld! Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...